Den sjuka cavalieren!!

I mitt förra inlägg fick jag en kommentar av "robert" han länkade till en yotube film!
Den handlade en hel del som rasen cavalier king charles spaniel, enligt mig en av världens underbaraste raser men även en av de sjukaste!
I filmen pratar de om sjukdomen syringomyelia och hjärtproblemen!
Här är länken:
http://www.youtube.com/watch?v=-1LyjlX4Mp8

Jag hoppas innerligt att detta inte är något man överhuvudtaget avlar på!!
Att man verkligen tar åt sig i filmen och kollar upp djuren man avlar på!
Gör man inte det då är man inte seriös!


Min kära vän Bella hade oturen att hennes daizy fick denna hemska sjukdomen! Tänker ständigt på henne! Daizy är otroligt saknad!!

Finns inte mer ord i mitt huvud just nu!


Kommentarer
Postat av: Anki J.

Usch, vad hemskt att se och fy vad de hundarna lider. Det är så att tårarna vattnas i ögonen och man måste bara krama om sina egna fyrbenta och skänker en tacksam tanke att de är friska. Samtidigt så finns alltid lilla Daizy i vårt minne....

2008-08-26 @ 00:49:34
URL: http://www.jankils.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0