Lööördag

Idag ska jag jobba! Ikväll ska johan iväg på fest, jag pallar inte följa med 4 lördagar på rad borta är inte så roligt speciellt inte när man ska jobba, Men jag har att göra här hemma ändå,
Imorgon kommer svalövs-gänget hit! Tänkte bjuda på en pastasallad och till det hembakat bröd. så brödet tänkte jag baka ikväll. Kanske även någon efterätt?? Eller så blir det fryspaj :) enkelt men gott!!

Igårkväll körde johan o jag ut för att köpa kläder till festen nästa helg, johan köpte faktiskt en helt ny kostym en randig väldigt snygg! Jag hittade ingenting , när jag åker ut för att handla hittar jag inget men när jag inte har pengar hittar jag massor! Får se vad som dyker upp i veckan!

Åh förresten mitt lilla busfrö till Tilda har kommit in i första könsmognaden, nu ska ni veta att hon testar allt!! Hon är sååå envis! Skulle städa till Bobbo igår(kaninen) då skulle hon sitta i buren, trots att jag sa till henne så hoppade hon in,      till slut blev jag inte glá på henne. Sen fick jag för mig att träna med utställningkopplet, det skulle jag inte gjort, hon hängde och slängde och bet i kopplet??? Hur ska detta gå?? Får hoppas denna perioden går över snabbt!!


Nu ska vovvarna ha frukost sen vi!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Aha, så du kör också på fuskpaj!! Det är bra grejer det ;-)

2008-08-31 @ 09:55:58
URL: http://jenny5.blogg.se/
Postat av: Daniel

Randigt....mycket snyggt!!!

2008-08-31 @ 20:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0