Julen är över......

Så här har våran jul varit detta året, kan dock ej känna att jag fått några julkänslor i år, allt har gått väldigt fort!
 Efter jobbet på lillejulafton så åkte vi hem till stella och hennes familj, där var även pappa, nettan o farmor o farfar, vi åt lite gröt och bytte julklappar!
Julafton så åkte vi till johan familj vid 1, där var vi hela julafton
bjuder på några bilder från dagen
     
Vovvarna var extremt trötta hela dagen men Theo orkade iallfall packa upp sina paket, men det orkade inte Tilda hon bara sov o sov!!

Jag fick i julklapp:
Bl.a 1 kofta, 1 tröja, stekjärn, bodyshop-paket, satinbäddset+lakan, tjocka strumpor, agilitytunnel(platt), bestick, armband, parfym, spel. Tack alla för de fina julklapparna!!

Moa testar sin julklapp en egen dammsugare



Trötta som sagt var dem 

På juldagen kom mamma magnus tina o roffe hit och vi åt julmat och såg på tv, jätte trevligt




På annandagen var vi givetvis ute på mellandagsrean som alla andra, fast jag var ute i god tid :) Kl 10 på gina trico i lödde, fick fyndat 2 linnen 1 t-shirt och en kort jacka, Johan hittade 1 t-shirt 1 långarmad och en skjorta dock på cubus, sen stack vi till media market där johan handla ett suround system eller hur det stavas till tv:n i källaren
Sen åkte vi hem igen, På kvällen kom leffe o sabina och vi åt hämtmat och såg på tv.
Idag har jag jobbat och Johan är duktig och har börjat riva vårt lilla sovrum
 Ser ut så här just nu!!

Själv e jag trött och sliten i kroppen, ska krypa ner i soffan och bara mysa ikväll, känner mig inte riktigt på topp!!

Hej!!

Kommentarer
Postat av: tinaina

Det låter som du trots allt har haft en mysig jul. Det hära med julkänslor tycker jag var länge sedan man kände, men men vi får hoppas på bättre julstämmning nästa år =0)

2008-12-27 @ 19:00:52
URL: http://tinaina.blogg.se/
Postat av: Catrin

ÅHH jag va inte så SMART som dej! Jag va på Gina vid 12 tiden FY FAAAN rent ut sagt där va kö i heela affären man kunde inte ens gå runt och titta! =) Jag ska dock dit i morgon och se om det finns nåt kvar till mej! =) Krya på dej gumman! KRAAAM!

2008-12-27 @ 22:03:00
Postat av: Malin

Varför har ni rivigt i sovrummet? ska nu tapetsera eller måla om det?? Jag tyckte det var fint innan!!=)

Kram

2008-12-28 @ 14:38:48
URL: http://witte.blogg.se/
Postat av: Malin

Aha, jag tänkte väll det.=)

Va ska ni ha för färger där inne, har ni bestämt det??

Kram

2008-12-28 @ 18:20:15
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0