Lördagen den 6 dec

dagen började med att Maja skulle döpas, halv ett var vi i södervidinge kyrka
    


Sen hant vi inte vara med på festen fick precis en bild av jenny att detta missade

Halv 2 hämtade pappa o nettan mig, vi skulle med några andra ner till Malmö på den nya arena och se Mamma Mia musikalen!
Den nya arenan var jätte stor och väldigt brant invändigt, vi satt ganska högt upp och detta var utsikten


Musikalen var grymt bra! efteråt åt vi kinamat! Nu e jag hemma o proppmätt! Tack Pappa o Nettan för alltihopa!!


Ha en fortsatt trevlig lördagkväll!


Kommentarer
Postat av: Catrin

Jösses, det va verkligen brant! Kunde man verkligen se bra därifrån?

2008-12-06 @ 21:49:19
Postat av: Madde

där hade jag aldrig vågat sitta..haha Wilma hälsar att du fortfarande sitter i vår kyl. :D

2008-12-07 @ 09:10:27
URL: http://wilma07.blogg.se/
Postat av: Susanna

Hej! Låter roligt att ha sett Mama Mia. Jag har själv inte så långt till arenan men har inte varit där än.

Jag har länkat till din sida från min, hoppas att det är okej.

2008-12-07 @ 14:40:55
URL: http://www.gizmozorro.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0