En vanlig dag hos oss

Kan se ut så här.....

Mys i soffan av Theo Casper och Tilda


Äta glass på terrassen i sommarevärmen



 


 



Hjälpa matte diska disken



Har jobbat hela helgen med jenny, gick bra tiden gick fort trots det fina vädret! johan har byggt staket till terrassen hela helgen så nu är det uppe, nu ska det bara byggas 2 trappor och den ska kläs runt om det blir super fint. johan är så duktig, tänk han har aldrig gjort sånt innan!
I lördags fyllde min mamma år så jag o vovvarna åkte till svanshall efter jobb de ligger med husbilen där. Theo o Tilda badade i hamnen.

Igår efter jobb körde jag hem och hämtade vovvarna sen körde vi en runda till järavallen, blev en liten runda där var varmt att gå.
Sen åkte vi hem och grillade kvällsmat blev jätte mumsigt, senare blev det färska hallon med glass till efterätt!
Mums!


Ledig onsdag och fredag denna veckan!
Theo mådde inte alls bra imorse bara sov o sov, gick o åt gräs och spydde lite ville inte ha frukost. Så jag gick in i skogen med dem för det brukar hjälpa honom när han har ont i magen. Och det gjorde det. Men han e väldigt trött ännu och inget vill han äta!

Nu ska det bli borstning och kamning och kloklippning!!

Kommentarer
Postat av: Cavvetjejernas matte

Söta dom är dina vovvar! Känner igen det där med gräsätandet. Molly ville ut halv fyra en morgon. Jag trodde hon ville kissa, men NEJ då, det var bara gräs hon ville ha.

Och visst ser dom goa ut cavaliererna när dom ligger med nosen mellan tassarna som Theo gör på bilden. Det brukar mina göra också.

2008-07-07 @ 13:26:57
URL: http://cavaliersajten.bloggagratis.se
Postat av: tinaina

så härliga bilder =0). Vet du har väldens finast djur va? Svaret på ditt inlägg på min sida...mm en sak hade ju kunnar göra det ännu bättre, men det kommer ja inte skriva, med risk för ja e liiiiiite tjatig...haha..... Sov gott...

2008-07-07 @ 21:57:53
URL: http://tinaina.blogg.se/
Postat av: camme

Awww så söt tilda e. Du får ha med henne till jobb nån gng så jag kan kika in hos daaj. har ju inte sett henne ännu, inte ert hus heller. ni har vart så flitiga å gjort allt så fint :)

2008-07-07 @ 22:16:28
URL: http://cammeee.blogg.se/
Postat av: Bella

Såå gott med glass, å perfekt med diskmaskins redor ;)

2008-07-08 @ 23:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0