Rått o kattlek

Theo e råttan och Tilda e katten som försöker fånga theo! Ibland får hon tag i svanstippen :) De springer över halva trädgården!! Det är mest energi i dem nu på kvällen när värmen inte står på. Idag fick de en liten dusch av vattenslangen för det var jätte varmt och de ska ju tvunget vara med mig när jag e ute och fixar i trädgården.
Idag har jag varit ledig  har gjort massvis med duktiga saker
* tvättat bilen de ni helt själv!
* dammsugat o moppat
* sopat terrassen
* tömt diskmaskinen :)
* diskat
* tv'ättat 2 maskiner
* putsat fönsterna utvändigt
* sov till halv 11 :) skönt
* vattnat blommorna ute
* Gick en liten runda med Hjalmar o Malte

Ja så såg min dag ut!
När johan kom hem åkte vi o kollade på stereo men hittade inget kul sen åt vi bakad potatis på grafitti det är ju så gott!

Nu har jag slängt mig i soffan på terrassen.
Johan o hans pappa lägger plåttak på andra sidan ikväll, jag vågar inte gå upp där.
Tänkte duscha och göra en kopp te och bara mysa i det härligt kvällsvädret! Kanske ta en liten runda med vovvarna?

Kommentarer
Postat av: tinaina

låter som en helmysig dag, inte utan att man blir lite avis ju... =0)

2008-07-30 @ 18:41:14
URL: http://tinaina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0