Underklädesparty

Igårkväll kom, Tina Sabina Catrin Malin och Martina hit, Vi skulle ha underklädesparty. Blev dock lite besviken var inte riktigt vad man hade föreställt sig dessutom var det svindyrt!! Jaja Men jag handlade ju ändå :)
Det blev lagom mycket vin (1 flaska var) Och massa chips, morötter och dippa!
Tack tjejer för en super trevlig kväll!!
Nu ska jag köra till jobb!
Efter jobb så åker jag med vovvarna till Svanshall min mamma fyller år idag!
Och de ligger där med husbilen. J
ohan ska iväg på 25 års fest hos en kompis!
Trevlig helg på er allihopa!!

Kommentarer
Postat av: tinaina

tack för en jätte trevlig kväll..

2008-07-05 @ 16:55:52
URL: http://tinaina.blogg.se/
Postat av: catrin

Tack själv de va trevligt! =)

2008-07-06 @ 13:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0