25 års fest hos Tina!

Igår var det dags, tina fyller 25 år idag så igår blev det fest!!
Varmt som attans var det i lokalen, men bra gick det ändå fick ju dricka ännu mer istället :)
 Jag och födelsedagsgrisen!!

 Packar upp sina paket!

 Mätt som attans efter all JÄTTE god mat som tina hade gjort alldeles själv. Och sen var det tårta och kakor på det, allt var super mumsigt!
Men varför vaknar man dagen efter och är jätte hungrig, så mycket som jag åt igår så hade jag kunnat klara mig 1 vecka utan mat men magen skriker efter mackor n!

Efter maten så tog vi fram spelet twister!!

   

Tack så JÄTTE mycket till tina!!!!

Kommentarer
Postat av: tinaina

tack själv för presenterna...sååå underbart det ska bli, längtar redan =0). Verkligen häftigt foto på dig o ballongen...hahah...

2008-06-08 @ 18:22:33
URL: http://tinaina.blogg.se/
Postat av: Madde

Hejj. Tack för du tog hem kattasand. Vad kostade de?? kram MAdde

2008-06-10 @ 15:53:42
URL: http://wilma07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0