Bio på lördag!!

Nu har vi köpt biljetter, blir bio på lördag :) Jag Elin och Tina ska iväg och se sex & the city.
Fick tag på biljetter idag längst bak tom, de försvinner snabbt! Ska bli skoj. Så det blir fram me de högklackade!!

Idag var vi iväg för att handla det mesta till midsommar och herregud vad svårt det är att gissa hur mycket mat som går åt!!Nu är det bara jordgubbar som fattas!

Sen åkte jag hem till tina för att där möta Bella och vi fick varsin massage, det är sååå underbart att bara ligger där och drömma sig bort!
Dock blir jag alltid såå hungrig!?? Men härligt är det!
Jag fick en present av tina idag, en pajform :)
Förra veckan började jag baka hallonpaj och kom snabbt fram till att vi äger ingen pajform så det fick blir hallonpaj i ugnsform :)
Men nu kan jag baka pajer :)

Imon ska vi till djursjukhuset, vaccinering för både theo o tilda och bad dem även kolla theos analsäckar då jag tycker han haft lite problem med rumpan senaste tiden. Tänk att tilda redan är 12v. vi har haft henne 1 månad på midsommar!
Tiden går fort......


Kommentarer
Postat av: Lina

Hur gick det på djursjukhuset idag?

2008-06-18 @ 17:17:29
URL: http://moa.clippern.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0