Matteledig??

Ligger i soffan, vovvarna har somnat efter massa bus utomhus, Jag har precis klämt en skål med nyplockade jordgubbar(från min egen odling) och glass!
Vill inte göra mig i ordning för då e jag ett steg närmare att åka till jobbet.
Börjar kvart i 2 idag, så blir det inte så länge för vovvarna att vara ensamma.
Gick igenom mitt schema igår och på nått sätt har jag lyckats få 5 jobbehelger på rad.
Blääää Men tänk när lönen i augusti kommer :)
Kan det bli en kurs till med tilda eller agility med theo :)

Varför finns det inte något som hette matteledigt precis som mammaledig. Tilda är ju min nya bebis, tycker man borde införskaffa matteledigt, gå hemma några månader med betald lön.
Iallfall tills valpen är 6 mån :)
Hur skönt hade inte det varit???

Kommentarer
Postat av: catrin

Ja tänk va skönt då hade jag köpt en voffs till! =)

2008-06-30 @ 14:53:00
URL: http://cathe.blogg.se/
Postat av: camme

Va duktig du e, grym på att ta hand om hem, djur å växter. va fint ni fått d där ute i skogen.

2008-06-30 @ 22:58:23
Postat av: Anki J.

Håller med dig om matteledigheten.....

2008-07-01 @ 01:31:17
URL: http://www.jankils.se
Postat av: Maria

Hej och tack för det fina inlägget i min blogg! Ja, det är så himla mysigt med Leia, bästa beslutet någonsin att skaffa valp ;-) Håller med dig och matteledigheten, är så avundsjuk på min sambo som har semester i 2 veckor nu innan jag får vara hemma med Leia. Vilka guldklimpar du har, så fina!! Kramar Maria och Leia.

2008-07-02 @ 11:54:54
URL: http://swimmia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0