Oj oj oj

Vad tiden går har inte hunnit blogga på ett par dagar så här kommer en snabb genomgång vad som hänt i veckan!
I tisdags åkte jag upp till mamma och magnus de har flyttat så vi kollade in lägenheten, theo o roffe spanade på utsikten
 Sen åkte vi vidare och hälsa på pappa!

I onsdags var jag hundvakt på Siri o Myran! blev mest mys o bus i trädgården!
       

I torsdags så körde vi ner till havet :) Theo blev överlycklig när han fick se havet!! han älskar att bara gå runt i vattnet!!
 Tilda gick i vattnet alldeles själv    

 

Sen torkade man sig i mattes handduk

När vi kom hem badade jag dem båda sen solade tilda sig torr i solen :)

Vi stannade inte så länge men nu har hon fått se havet oxå :)
På kvällen åkte vi till johans kusin pamela som tog studenten då gick tilda följa med men theo fick semester, sova hemma nästa hela 5 timmar alldeles ensam, gud så skönt tyckte han, sen mumsa han grisöra när vi kom hem!
Idag har jag jobbat, fick lämna vovvsen hemma med johan, ska jobba hela helgen! johan är iväg på inflyttningfest ikväll.
imon ska vi lämna vovvsens hos bella och kristian och där ska de stanna till söndag när jag slutat jobba!
Usch sova utan mina bebbar, men det finns ju inget bättre ställe att lämna dem på än hos dem :)
Vi ska nämligen till tinas 25 års fest!



Blivande Champion :)



Nu ska jag rädda johans morgontoffla :)

Ha en trevlig helg allihopa!!

 

Kommentarer
Postat av: Izabella

Såå mysigt det ska bli i morron. Fint skrevet :)

2008-06-06 @ 20:57:33
Postat av: Cavvetjejerna

Vad mycket kul vovvsen haft för sig!

2008-06-06 @ 23:36:17
URL: http://cavaliersajten.bloggagratis.se
Postat av: Camilla Berntsson

Hihi, jag har lilla Molly ute på foder. Hon är NAkis hund säger vi alltid (fodervärden heter också Anki, tydligen vimlar det av Ankisar i min cavalier-värld) förutom när hon tar ngt hon inte får ha för då är det min =)

2008-07-22 @ 09:05:25
URL: http://www.zeraphina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0