Sista semesterveckan!

Som det känns nu vill jag verkligen inte tillbaka till jobbet, men det går väl över!
Idag har jag städat köket, och lite allmänt i hela huset, bytt lakan i sängen längtar tills man ska nanna ikväll!
Klippt klorna på hundarna och håret mellan trampdynorna på theo, sen fick de varsin borstning med!
Sen gick vi en runda i skogen o smutsade ner oss :)
När johan kom hem körde vi till center syd för att handla present till markus som fyller år imon!
Vi gick in en sväng på Cubus med och johan fick handlat massa kläder på rean. LYSSNA NOGA jag handlade INGET!!!
Min tur nästa gång :)
Han fick iallfall ett par nya skjort, 1 munktröja, en tunn cardigan och en tunn jumper. Jätte fina alltihop!!
Imon tänkte jag försöka mig på att måla hundhuset i samma färg som huset!

På onsdag ska tildas uppfödare anki kommer hit och hälsa på! Och med sig har hon några vovvar!

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Anki J.

Längtar till onsdag.... hoppas att det inte regnar som i dag då!!! Kram

2008-06-24 @ 01:31:42
URL: http://www.jankils.se
Postat av: Cavvetjejerna

Spännande med besök av Tildas uppfödare. Då blir det säkert många fina bilder till bloggen också.

Kramis Ulla & tjejerna

2008-06-24 @ 14:06:42
URL: http://cavaliersajten.bloggagratis.se
Postat av: tinaina

svårt att tro att du inte handlade nått....verkar konstigt alltså...säkert du mår bra?? ska ja oroa mig??...hmm

2008-06-24 @ 19:48:22
URL: http://tinaina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0