tråkigt väder

ja det öser ner och blixtar o åskar idag.
camilla kom hit imorse och åt frukost med mig. Mysigt o gott!
   Igår började jag klicka in tilda, vi ska börja på kurs nästa tisdag ska bli så skoj!!

Sen när hon körde tog jag fram aktiveringsleksaker, theo fick dog smart och tilda fick en liten lila leksak. De får träna sina huvud idag istället för att vara ute i det tråkiga vädret!

   
  

Igår när vi var hos jenny o daniel så fick vovvarna en ny bädd, de hade köpt spjälsäng men skulle inte ha dynan som följde med så den fick dem
 Så idag skulle jag börja sy ett nytt överdrag till den så den passar som säng till dem nere i källaren men då gav symaskinen upp, ska försöka mig på den igen sen!

Kommentarer
Postat av: Cavvetjejerna

Precis dom leksakerna har vi också. En Dog smart och den lila grejen som man kan gömma godis i.

Ni är så söta där ni sitter.

Nospussar till er

2008-06-27 @ 22:29:26
URL: http://cavaliersajten.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0