Härliga semestern!!

Vilken tur jag har med vädret på min semester, hoppas verkligen detta fortsätter!!
Igår var vi ute i det fina vädret hela dagen tilda busade massor trots värmen sen svalka hon sig emellan åt på kyldynan :)
Här har hon fått bra tag om den stora rosa grisen :)



På kvällen körde jag johan och hans arbetskamrater till Lund de skulle på firmafest på vägen hem svängde jag inom rusta och handla 1 hopphinder och 1 hopp/däck hinder.
 

Trångt i tunneln 
Senare på kvällen kom Catrin och hennes 2 vovvar hit, vi åt massa gottis och såg 2 filmer eller jag såg 2 catrin somnade på sista filmen, synd för den var bra, jag fick sitta och gråta för mig själv :)

Idag har vi varit flitiga, jag har fixat lite i mitt växthus plockat ogräs och sånt tråkigt, Johan mamma kom hit och vi fick en rabarberplanta och en gurkplanta så fick jag plantera dem!
Johan började måla sin arbetsbänk och vem var inte snabb framme och doppa sig i färgburken???
Halva ena örat en tass och hela hakan Vilken tur att det var vattenbaserad färg :)

Theo älskar sin boll han fick av Bella tyvärr har pipen gått sönder men det gör inget.

Till sist bjuder jag på en bild på mig och tildis, hon blir bara busigare för varje dag som går :)

Kommentarer
Postat av: Catrin

Ja det va verkligen synd att jag somnade! :) Så är det när man jobbar hårt! :)Men det va mysigt..och gott med allt godis... Tilda är så söt! =) Träffade en cavalier på jobbet idag. Hon är fullvuxen men bara lite större än Myran. Jätte söööt hund! :) Ha de bra vi får snart ta en runda i järavallen igen! =)

2008-05-31 @ 21:47:25
URL: http://cathe.blogg.se/
Postat av: Cavvetjejerna

Vad hon växer lilla Tilda! Får nog ta en tur till Rusta för att kolla in deras hinder. Har ju några men skulle vilja ha däcket också.

Nosgos från dom röda tjejerna

2008-06-01 @ 10:42:54
URL: http://cavaliersajten.bloggagratis.se
Postat av: Izabella

Åh va ja saknar er alla. Nu är vi hemma, trötta å röda efter allt solande.. Hörs i veckan. Pussa vovvarna ifrån mej. Kram

2008-06-01 @ 19:19:11
Postat av: Din vikarie

Skönt att vara ledig va?? Ja sommarvärmen är skön, fick några minuters sol när jag hade rast idag ;-) haha, inte alls bitter för att du är ledig och jag jobbar!!! Kram

2008-06-02 @ 21:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0