Måndag Semester & Regn

Idag regnar det, normalt sett skulle jag tycka att det vore JÄTTE tråkigt men idag gör det inte så himla mycket, vår gräsmatta mår väldigt bra av det, synd bara jag vattna den igår lite onödigt :(

Dock ganska tråkigt att ha hund/hundar när det regnar blir snabba kissepauser.
imorse kissade tilda inne för första gången och det var helt klart mitt fel.
Gick upp, gick till ytterdörren såg att det regnade satte ner tilda för att ta på mig regnkappa istället för att först släppa ut henne och sen ta på mig, klart hon inte kunde hålla sig då! Jaja sånt som händer!!

I lördags kom elin, tina jenny och daniel hit för att grilla och äta chokladkaka och se slager!
Innan de kom så hjälpte tilda mig moppa lite
    hon var såå duktig!

sen hjälpte hon till med tvätten  

sen kom kvällen då mös vi i soffan 

 
Igår duscha jag theo och då hittade tilda den perfekta sovplatsen :) 

Idag kom Bella och åt frukost med oss och alla ville ju kela med henne

Nu ska vi krypa ner i soffan i källaren och titta på tv theo o tilda myser i soffan efter en blöt kissepaus

Kommentarer
Postat av: Catrin

Hej! klart vi vill ha sällskap trodde inte du kunde lämna den lilla hamma själv bara så därför frågade jag inte dumt nog! =) Men é det bra väder kan vi sticka dit. Jag hör av mig om tid! Går de bra? Kram

2008-05-26 @ 21:04:55
Postat av: Cavvetjejerna

Vilken duktig liten hjälpreda du fått i huset!

Hur söt som helst är hon.

2008-05-26 @ 21:06:21
URL: http://cavaliersajten.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Catrin: Tilda får hänga på armen, lämnar inte henne ensam!Men visst vill vi med!

2008-05-26 @ 21:34:29
URL: http://theotilda.blogg.se/
Postat av: Izabella

Tack för idag :)

2008-05-26 @ 21:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0