Snabb bloggning!

Tilda har somnat och johan är och handlar, ska igentlinge städa men vill inte dammsuga när hon somnat, får vänta lite!
Gårdagen gick super, tilda kissa så fort vi gick ut med henne. sov gjorde hon som en stock halva kvällen och hela natten. La henne i bädden bredvid min säng när vi skulle sova där somna hon gott.
Sen gick jag upp vid 4 ut o kissa henne sen somnade hon i vår säng :) under min haka sååå mysigt!
Theo var lite svartis natt......................
.................................

Så nu e jag tillbaka, tilda vakna så¨vi gick ut o kissa o bajsa, hon e såå duktig!
Slänger in en bild innan jag ska fortsätta städa!
lika glá i mat som brorsan!!

försökte fånga båda på bild men theo skällde mitt i allt
   här har hon hittat theos jätteben längst ner i lådan :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Va hon är söt!! Ska bli kul att se henne ikväll!

2008-05-24 @ 13:18:41
URL: http://fiken83.blogg.se/
Postat av: Madde

så söt hon är. får komma och hälsa på er snart:D

2008-05-24 @ 23:12:25
Postat av: Anki J.

Så skönt att se och läsa att allt går så bra med Tilda. Här har blivit så tyst men det är tur att de i alla fall är två kvar som kan roa varandra ett tag till innan de flyttar.

Ge Tilda-tösen en stooor kram från mig!

2008-05-25 @ 02:00:54
URL: http://www.jankils.se
Postat av: Carina Engkvist

Vad kul att se din Tilda dyka ner i korgen med leksaker.Det såg precis så ut när vi kom hem med pappa Walter som valp.Hon stod på huvudet ner i storebror Melkers leksakkorg o tog ett stort ben. Sen var det inget annat som existerade.

2008-05-25 @ 20:22:29
Postat av: Sofia

Grattis till din lilla tjej!

hon ser kanonsöt ut, frammät och modig också tydligen =)

Min lilla Tilda blev en Vilda...och hon lever upp till namnet kan jag lova ;P

2008-05-25 @ 20:40:20
URL: http://www.cavalierpojkarna.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0