Söndagsmys!!


Idag har jag jobbat och johan o theo har varit hemma och fixat lite.
När jag kom hem från jobb så tog vi en runda till järavallen med theo. Härligt gick den stora rundan och theo var trött så det gick inte i full fart som det brukar, ganska skönt :)


image3

Sen när vi kom hem så tvättade jag min bil(eller jag spolade vatten och johan kämpade med svampen) Tack Johan!! Den blev så ren o fin igen!

 Så här ligger gärna Theo när han sover i soffan!!

 Snyggingen med sin scarfs!

Förberedelserna(eller hur det stavas :)) inför Tildas flytt börjar komma mer och mer, idag klippte johan ner ett kompostgaller till lite mer än hälften så höga som de brukar vara, ska stå i dörren till sovrummet, så hon stannar i sovrummet om natten men så att vi slipper kliva JÄTTE steg när vi ska ut och även katterna kan hoppa in o ut som de vill. Hennes rosa bia bädd står nedanför min säng :). Snart kommer matskålen oxå fram :)
Ska inom rusta på fredag och köpa en mysig fleecefilt till henne sen bär det av för att hämta hem vår lilla tilda!!

Nu är det pyjamas popcorn och cola framför tv. Är det jag som är chef över kontrollen ikväll blir det nog bodyguard, bestämmer johan blir det väl nått program på discovery!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Izabella

Va mysigt det ser ut :)

2008-05-18 @ 21:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0