Ensam hemma....

Ikväll tog jag o vovvarna oss en välförtjänt myskväll, vi ska äta gottis/grisöron och se idol.
Var innan iväg och lämnade johan o anders i lund de ska äta julbord på slakt med jobbet!
Vi får nog inget julbord från vårt jobb :( så här blir ingen julmat äten fråns till jul!!
Idag var vovvarna med mig på jobb har jobbat 3 morgontider denna veckan och har fått dispans från chefen att få ta med dem någon gång, Theo hatar att sitta o buren i fikarummet men han e tyst o snäll men det skär i hjärtat att be han gå in i buren när han ger mig den där blicken......
MEN han får ju iallfall komma ut en runda på lunchen o kissa och snusa, bättre det än att ligga ensam hemma hela dagen!!
From nästa vecka kommer jag börja jobba normal schema igen ska bli såååå skönt att vara ledig onsdagar och varannan fredag!!

Ska nog ta fram mitt gottis nu och sen koka en kopp te, har nytt löste  med smak av choklad o grädde, mums!!
Jobb i helgen vi ska ha sydkatten hos oss som ska visa katter, 1 ragdoll, 1 helig birma och 2 brittisk korthårig, ska bli skoj att jobba det är ju kattens dag nu i helgen!!

Ha en skön helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0