Mysfredag...............

Idag e jag ledig och hela helgen med :)
Idag står det mys på schemat!
Ska gå en lång höstpromenad med hundarna annars bara mysa inne med dem. Ev. ska jag följa med Catrin till stallet och klappa lite på Kobbi, ska hjälpa henne lite med hästen, hon passar ju theo o tilda ibland och jag bor så när Kobbi.
Ikväll blir det en god middag och sen blir det ananaspaj och ett glas vin framför brasan och idol!!
Så nu vet du hur min fredag ser, hur ser eran ut??

Imorgon är det agilityträning för theo, hoppas det inte blåser! På söndag är det utställningi malmö med tilda!
Min pappa fyller 50 år på söndag!!

Hoppas ni får en trevlig helg allihopa!!

Kommentarer
Postat av: Susanna

Hej! Jag har också varit ledig idag.

Hoppas att det går bra på söndag. Jag ska dit och titta så jag får hålla tummarna för er.

2008-11-07 @ 19:40:06
URL: http://www.gizmozorro.cybersite.se
Postat av: syster tina

jag ska vräka godis och kolla desp box. min pappa fyller ocå år på söndag

2008-11-07 @ 21:30:26
Postat av: Cavvetjejernas matte

Oj, vad mycket du har på G!

Lycka till på utställningen med söta Tilda.

2008-11-07 @ 22:08:49
URL: http://www.cavaliersajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0