Shopping dag med Bella!

Imorse kom Bella till oss och hade bullar med sig, vi åt en frukost så vi blev proppmätta! Fick blommor av Bella :)
Sen bar det av i "rallybilen" till malmö.
Inne på Village hittade jag salt o pepparkaren  som bella köpte sist men hon köpte ju sista paret
 Efter  några timmar inne i malmö springades mellan granit, village och lagerhaus så körde vi åter rally till ikea, där inhandla jag 2 nya blommor till sovrummet (får byta ut efter ett tag ikeablommor e billigare men inte bra) sen köpte jag 2 glasburkar och en glas"kanna" att ha vatten i i kylen  Sessan ville gärna vara med på bild





Johan har möte på jobbet ikväll så han kommer hem sent idag med igår hade de vinterhjulskväll, imon jobbar jag kväll o på fredag ska johan ut med jobbet på julbord, jag ska hem till catrin på kvällen och se idol med dem. sen e det jobb i helgen!
Nu ska jag mumsa i mig en bulle som blev över från frukosten!!
Hej

Kommentarer
Postat av: Bella

Har du vågat plocka fram skumtomtarna?? :)

2008-11-26 @ 19:56:44
URL: http://bellakrille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0