Tjejkväll!!

Igår så var det äntligen dags för Bella Tina Elin och Kikkis tjejkväll! Vi drog mjukisbrallorna på oss och begav oss hem till Tina
Där väntade hembakad pizza

Efter maten blev vi mätta och belåtna Elin diskade upp lite efter oss hon e för duktig



Efter maten så kom chokladen fram, tina hade gjort en helt underbar god chokladMOS

Sen fick jag för mig att jag skulle fotta på avstånd så här bra gick det, jag hann  inte fram till soffan :)



Sen kom godiset fram och vi tittade på idol! Kevin var så klart bäst! Sen satte vi på Sex and the city filmen, asså det måste vara tidernas bästa film eller hur Tina 


Tack tjejer för en underbar kväll måste vi göra oftare!
Kan ju berätta att jag och Elin tog en liten omväg när vi skulle köra hem! Eller så körde vi lite vilse! Jäkla vägarbete :)


Kommentarer
Postat av: Catrin

Ja visst va han bra! =) Jag ringde och röstade på honom.... =) DU ska väl oxå med och se honom i FINALEN!? =) KRAMIS

2008-11-01 @ 16:04:22
URL: http://cathe.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja, alla dessa förbaskade vägarbeten!haha. Tur vi hittade ut till slut i alla fall! =)

2008-11-01 @ 22:09:18
URL: http://fiken83.blogg.se/
Postat av: Bella

Tack för i fredes :).

Hoppas vi kan göra det oftare.

Kram Bella

2008-11-02 @ 11:43:52
URL: http://bellakrille.blogg.se/
Postat av: Tinaina

Ja jag såg slutet av filmen med slutna ögon, det innebär inte att ja inte gillar filmen, nä det är faktiskt en film ja skulle kunna tänka mig köpa OCH DÅÅÅ e den bra =0). Det hör liksom bara till att ja ser slutet av en film med slutna ögon. Ska sedan tillägga att kl var över elva o det är nog rekord för mig en fredagskväll. Tack för en super trevlig kväll, synd bara du inte tog med dig godiset hem...exploderar snart känns det som...usch. Nu ska ja se ensma mamma söker o äta mer godis.. =0).... Krams

2008-11-02 @ 19:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0