Jobb jobb och åter jobb!!

Just nu är det mycket jobb! Vår butikschef har blivit sjukskriven så innan får in någon ny som kan jobba för henne är det bara jag och monika som jobbar, men monika har ju även sin skola att sköta så det blir många långa ensamma dagar nu. Blääää!! Dessutom har jag fått väldigt mycket morgontider och eftersom monika inte kan jobba från 16.00 så krisar det med mina hundar de klarar sig inte så länge! Snälla Catrin har ställt upp för oss och jag är henne evigt tacksam, har t.o.m lovat att jag ska mocka till Kobbi någon gång :) Tur att inte hästen står i boxen då.

Så känner ni någon som vill jobba lite extra så hör bara av er! ;)

Fick ett samtal igår, tänker inte berätta vem eller vad det gällde men vill ni mig väl så håll tummarna :)
Jag lovar att berätta om det händer mer men jag vill inte ha för stora förhoppningarna därför jag inget säger!

Nu är det frukost för mig och vovvvarna sen är det jobb som gäller. Efter jobb idag ska jag försökte ta mig till ikea och köpa nått nytt till sovrummet ikväll ska vi flytta in i det igen :)
Bilder kommer sen!


Kommentarer
Postat av: Catrin

Jag vet vad det är.... Johan har skvallrat för Anders och Anders till mej! jag håller ALLA mina två tummar för dej! HOPPAS HOPPAS! Vi ses i kväll! KRAMIS!

OCh du... jag är bara glad jag kan hjälpa till med något, jag måste som sagt ändå till Kobbemannen där! :)

2008-10-24 @ 15:39:19
URL: http://cathe.blogg.se/
Postat av: tinaina

ingen som har skvallrat men ja har mina smååå aningar, =0)....håller alla mina tummar...

2008-10-24 @ 23:25:22
Postat av: Anki J.

Spännande.... Håller tummarna så hårt jag kan!!! Ska oxå bli spännande att se hur fint ni har gjort i ert sovrum!

Hoppas att det löser sig på jobbet!

Kram

2008-10-25 @ 00:36:51
URL: http://www.jankils.se
Postat av: Susanna

Hej! Man blir ju nyfiken.....

2008-10-25 @ 20:13:39
URL: http://www.gizmozorro.cybersite.se
Postat av: Lottie med flock...

Håller tummar och tassar!!

2008-10-25 @ 22:53:01
URL: http://www.toktassar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0