Helgen (utan bilder)

Godmorgon!
Ligger här i soffan med vovvarna o bara myser, vi ska snart äta lite frukost!
Tänkte berätta om helgen, trist nog har jag inga bilder att lägga in de komemr senare i veckan

I lördags körde jag o johan in till landskrona o gick stadsrunda med vovvarna, Tilda hittade en fontän som var väldigt läskig, det sprutade ju vatten rakt upp medan theo gärna hade tagit sig ett bad :) Vi satte haltin på theo o han gick så fint hela tiden, han e tokgalen i kopplet annars när vi har gått i stan, såååå mycket att lukta på! Det var någon som trodde han hade munkorg o tog upp sin lilla pudel i famnen när vi gick förbi :)
Sen var där en tjej som kom fram o frågade om hon fick hälsa på våra fina hundar!

På kvällen var vi på 3X25 års fest! Riktigt rolig fest som sagt bilder kommer sen!
Sent i säng blev det så vi sov ända till halv 11 :) igår

Kl. 15.00 hade mamma bokat en prova på timme med agility hos gill lantz så jag följde med för att lyssa o kolla!
Ska nog anmäla theo till en agility kurs. Hon har endast 2 ekipage i varje kurs, så slipper man all tråkig väntetid som man annars har på bk-träningarna. Dessutom var hon super trevlig, Ni skulle sett när hennes BC tog slalom vi hant knappt blinka :)

Sen blev det hämtmat på kvällen och en stund i soffan!

I veckan är det träning i utställningskopplet o att stå som gäller för tilda.
Theo ska jag tragla lite slalom med han tycker det är sååå tråkigt!

Hej svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0