Kattbajs!!

Någon av katterna (tror det är Casper) har fått för sig att ha sin toa i trädgården :( Till theo o tildas stora förtjusning!!
De älskar kattbajs, varför gör hundar det?? Helt galna blir de, o det är sååå äckligt, luktar inte allt för gott i munnen. Blir munspray efter varje tur i trädgården nu!!
Apropå Casper så ska jag klippa eller raka ner hans päls idag, alldeles för mycket tovor. Han har fällt päls och den har inte trillat av utan fastnat i tovor så han e inte vacker!!

Idag var camilla här på frukost, mumsigt o trevligt me sällskap.
Tänkte ta en runda på järavallen och sen maxi idag! Ska äta tacos idag :)
Jobb imon men ledig på söndag, min 3 lediga sönda på rad!! Är skogträning på söndag för tilda, vi ska lära oss lägga lätta spår på kursen.

Theo är lite hängig idag, var det igår med, vet inte om det är rumpan som krånglar igen, ibland e han så här sen går det över! Får se vad som händer!

Hoppas alla får en trevlig helg!!


Kommentarer
Postat av: Catrin

Jotack det lukat verkligen skit om man säger så! Ibland glömmer jag tömma kattlådorna innan jag går hemmifrån och när man kommer tillbaka luktas det verkligen att någon viss hund har varit där i och ätit. Blää.. Har tak till kattlådan men då går inte katterna i där utan kissar på golvet i stället... verkligen ett dilemma... :)

2008-09-19 @ 12:25:54
URL: http://cathe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0