Ont

Hej alla mina trevliga bloggläsare!!

Nu sitter jag nöjd o belåten i soffan o läser alla bloggar!
Igår på jobbet flyttade jag o linda massa tunga säckar med kattmat och något hände med min rygg, har haft jätte ont, så idag åkte jag till Tina efter jobbet och fick underbar massage! Känns faktiskt redan bättre så imon e jag ledig och ska inte lyfta något tungt!

Ska först till jenny o äta frukost (om ingen bebis har tittat ut ännu) Sen tänkte jag hinna med att sola och leta efter en klänning till festen på lördag!
Sen ska jag träffa catrin med vovvarna om vädret tillåter!
Sen ska vi på kurs kl 5 med tilda!
Min dag imorgon!!

Nu ska jag se lite tv! Tittar på världens tjockaste kvinna!! Stackare!!

Kommentarer
Postat av: Jenny utan bebis

Du kan komma...i brist på leverans från storken är du ett bra alternativ :-)

2008-09-03 @ 08:15:48
URL: http://jenny5.blogg.se/
Postat av: Catrin

Tack för en trevlig promenad! =) Vi ses! Kram

2008-09-03 @ 14:13:43
URL: http://cathe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0