Ny kurs

Imorgon börjar jag och Tilda en agilitykurs hos Gill. Wii så skoj!!
Det är samma kurs som jag gått med Theo och jag tycker att Theo o jag gjort så stora framsteg att jag vill gå den med Tildis med. Den är på 7 gånger. Sen får vi se om vi vågar oss ut på någon tävling :)
Haha!!
Är det 1 1/2 år de måste vara för att få tävla?

Agility???

eller rallylydnad?

Med Theo???



Idag är vi alla helt otroligt trötta, vi låg och bara mös 1 timme xtra i sängen imorse efter vi vaknat.  
Ingen orkade gå upp :)
Vi orkar inte ens gå någon runda idag, har busat lite i trädgården sen gick vovvara in för att sova igen. Har varit full rulle i påsk för dem och ovanpå allt så löper ju Tilda så det är en trött men väldigt kelen tjej här hemma.
Änsålänge reagerar Theo inte så jätte mycket på hennes löp hoppas det förblir så.

Kammade Katty idag och jag inbillar mig att där är en liten kula på magen :) Är idag 4 veckor sedan vi parade henne bara 5 veckor kvar nu! Sååå spännande!




Kommentarer
Postat av: Lottie

Japp, det är 18 månader som de måste vara för att få tävla... ni har väl sett de andra Cavaliererna? Irma (http://www.youtube.com/user/lillairma), Zorro (många B´n´T)... så ni har lite att leva upp till =).

Kram Lottie

2009-04-14 @ 14:34:44
URL: http://www.toktassar.se
Postat av: Anki J.

Kul att Tilda ska börja på agility. Ska bli kul att följa henne. Jasså hon har börjat löpa... Det var väl det jag trode att det var på gånga när du berätta om symtomerna...

I dag blir Tildas halvsysrra 1-år. Tänk vad tiden endå går fort ;)

Kram

2009-04-14 @ 23:44:50
URL: http://www.jankils.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0