Tråk onsdag blev en bra onsdag

Dagen igår började med lite regn och tung himmel. Vi låg mest i soffan o mös se gjorde jag ett rejält städryck, när molnen se försvann från himlen bestämde jag mig för att köra till Storegård en dag som denna är där väl inte mycket folk tänkte jag och tur hade vi!





Efter storegård vände vi hemmåt men vi körde bort om sjöarna, solen sken och vädret blev underbart



 
Efter "lilla" badet i sjön så sprang de upp i sandhögarna!


Lagom smutsiga är vi kom hem!
Vi var ute ett tag är vi kom hem jag krattade lite och sådde lite gräs är det mesta har blivit bortslitet, Tilda hjälpte så klart till!


På kvällen kom madde marcus o wilma hit. Wilma var på bra humör o busade med vovvarna jätte mycket. Hon bäddade ner dem i soffan och i bädden. Långt under filten skulle de ligga :) Såå söt, tyvärr var inte kameran tillräckligt snabb!

Idag ska vi ut på en promenad i skogen tilda har redan hittat på hyss



Kommentarer
Postat av: Anki J

Vad duktig Tilda är med att hjälpa dig att så gräs. Så gäs måste jag oxå göra här hemma en dag men först måste jag inhandla lite jord och fylla i alla håler som bara uppstår där hundarna är ;) Gräsmattan ser ut som ett månlandskap, hi hi hi



Känner till det där luddet som finns i leksakerna för sådant finns här hemma oxå i mellan åt ;)

Kramiz

2009-04-03 @ 00:39:31
URL: http://www.jankils.se
Postat av: Leia & Co

Vad duktig Tilda är som hjälper till så bra med gräset, man måste ju hjälpas åt med trädgården :-) Idag är det slöardag, matte är sjuk och jag var på långpromenad igår i skogen så vi bara softar!

2009-04-03 @ 13:56:01
URL: http://swimmia.blogspot.com
Postat av: Madde

tack så mycket förpresenten igår, de var jättefint. shortsen var bara för fräcka :D

2009-04-06 @ 15:16:37
URL: http://wilma07.blogg.se/
Postat av: Lottie

Härliga bilder på härliga vovvar!!

Jo, man får avdrag för skall... vet dock inte om man får ett avdrag varje gång de skäller eller om det är ett avdrag per skall/skylt. Du får gå in på www.rally-lydnad.se och läsa reglerna. Jag har ju inte ens gått en kurs S.



Men det är jättekul så bara för den sakens skulle så kan ni ju prova. Vet ju inte varför han skäller... kanske han är frustred för att han inte förstår?

Kram Lottie

2009-04-07 @ 10:51:54
URL: http://www.toktassar.se
Postat av: Lottie igen...

Hejsan,



Jag har gjort en egen liten tävlingskalender för rallylydnad:

2009-05-16 Halmstads BK

2009-05-21 Oxie BK

2009-05-24 Söderåsens BK

2009-06-03 Halmstads BK (kväll)

2009-07-26 Hörby Bk

2009-08-?? Söderåsens BK

2009-10-25 Halmstads BK

2009-12-13 Hörby Bk

//Lottie

2009-04-07 @ 22:05:49
URL: http://www.toktassar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0