Knorris har nu hittat hem

Hans nya familj var precis här och hämtade honom, de fick låna min transportbur och i efterhand var det en bra idé, han känner igen sig i den han har åkt i den innan och den luktar som han och sina kompisar!
Vill passa på att Önska Knorris o hans nya familj ett stort lycka till.
Han är klart något av det charmigaste jag mött i kattväg!

Här kommer lite bilder på honom i följdordning från den dagen han flyttade in hos oss!!

Blev ett bad för säkerhetens skull dagen efter han kom hit!

Hans adoptivmamma Tilda ställde upp på allt :)








Myyys och massa knorr!!








Igår när vi gick o la oss så somnade han på min kudde och han spann(knorrade) så högt att jag knappt kunde somna!!
Jobbigt att ta avsked av en sån mysig katt men jag vet att han kommer få det bra hos Yvonne med familj! Vi har ju trots allt räddat livet på honom! Hans nya matte har lovat att skicka någon bild på honom när han blivit större och kanske ännu busigare :)

Kommentarer
Postat av: Anki J.

Vet hur det känns att säga "hejdå" till ett älskat litet djur som flyttar i från en. Tack och lov har jag halva tiden kvar i alla för mina småttingar.Tur att man hittar så bra köpare till sina djur ;)

Kram

2009-08-10 @ 00:03:47
URL: http://www.jankils.se
Postat av: Anna

Vilken sötnos!!!

2009-08-10 @ 18:46:40
URL: http://pysselanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0