resultatlista!

 

Resultatlista för: Inoff. Agilityklass 1 / Medium  23 maj


Antal starter: 8 varav 5 diskade

Banlängd: 122 meter

Idealtid: 43 sek


Plc

Snr

Förare / Hund

Namn / Ras

Tid

Fel

1

7

Johansson Carina
Greta

Embas miss Greta garbo
Cocker spaniel

32,96

5,00

2

8

Möller Johanna
Bella

Kullarnas Beautiful Bella
Cocker spaniel

47,07

9,07

3

2

Roemmelt Christel
Theo

Mimmidalens great lucky charm
Cavalier King Charles Spaniel

44,63

16,63





Hittade detta på lunds hemsida :)  vi fick 2 vägran på slalom och ett hinder rivet. Vilken tur att de andra diskade sig!

Börjar bli nervös inför helgens tävling men i samma sekund så tänker jag att det får gå som det går. Är ute sent med theo han är ändå strax över 3 år, skulle börjat mycket tidigare med honom men jag har inga krav på honom. desstu större krav på tilda för hon skulle jag vilja ha ut på banan nu!!

Såg precis att de lagt upp startlistor på internet, vi startar som nr 4 av 31 i agilityklassen och som nr 21 av 25 i hoppklassen. där var faktiskt en till cavalier i mediumklassen :)

Kommentarer
Postat av: camilla

Hej,

Såg i bloggen att du gått agilitykurs hos Gill Lantz.

Jag tänkte också gå en agilitykurs, men vet inte riktigt var..

Har du gått på agilitykurs på brukshundklubben också?

Vad finns det isf för fördelar resp. nackdelar med att träna i större grupper som på hundklubben eller privat som hos Gill?

2009-08-12 @ 19:40:02
Postat av: Anonym

jag tycker fortfarande att det var skitduktigt att vara en av dom som inte blev diskade m tanke på att dom flesta blev det!

2009-08-12 @ 20:44:20
Postat av: Kikki

Till Camilla - Tack för kommentaren men jag vet inte vart jag kan svara dig Camilla?

Anonym - Ja vi e nöjda med att vi inte blev diskade!

2009-08-13 @ 07:34:54
URL: http://theotilda.blogg.se/
Postat av: camilla

Just det, du kan svara på min mailadress.

Det var jag som frågade om agility-kurserna!

2009-08-16 @ 12:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0