God jul önskar vi er alla

Vi vill önska alla våra bloggläsare en riktigt god jul!! Ät nu inte för mycket julmat och hoppas ni får massa paket och kanske ni får träffa jultomten??




Igår jobbade jag i butiken på Väla, oh jisses vad det var skoj med så mycket folk!! Idag ska jag jobba i Burlöv, varför har man öppet på julafton?? Brukar ni vara ute i sista minuten och handla på självaste julafton??
Jaja det är "bara" öppet 3 timmar men det betyder att man får sitta ensam på morgonen och äta en tråkigt frukost istället för att ha e mysig julfrukost + att jag kommer vara trött ikväll..... Jaja!!


God Jul på er!!


Kommentarer
Postat av: jessika

Jag brukar alltid jobba någonstans på julafton. Eller vara ute o sista minuten handla.. haha. I år är jag inget av det! mycket konstigt känns det.

Hoppas du får en bra dag iallafall. God jul på dig!

2009-12-24 @ 10:06:53
URL: http://tuffinghund.blogspot.com
Postat av: Susanna

Hej! Jag har precis varit och handlat eftersom jag jobbat hela dagarna denna veckan.

God Jul på er.

2009-12-24 @ 10:28:05
URL: http://www.gizmozorro.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0