Juldagsslappe

Nu spelar jag o johan wii sport resort.
 

Jag fick massvis med julklappar igår :) Tack allihopa!!

Detta fanns i mina/våra julklappar:
Elvisp
wii fit +
wii sport resort med emotion
halsband
ny kökservice + extra skålar
spikmatta
glasskålar
2 tröjor + mjuka byxor
sjal
spel vilda gester med ljud
2 varm chokladkoppar
Sen fick johan en högtryckstvätt, ny trimmer till håret, brandvarnare m.m

 Myste gjorde vi mycket igår

I väntan på att tomten skulle komma fick små tjejerna busa lite



Sen kom tomten och tilda hon somna....tills hon oxå fick ett paket :)





Tack för en mysig julafton!! Idag ska vi på bio med leffe o sabina men innan dess blir det massa wii spelande om inte johan tröttnar på att jag vinner hela tiden ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0