Lilla gumman



Hon charmade sköterskan hos veterinären. Hon hade tom tagit bild med sin mobil på tilda :)
När jag lämnade henne fick jag följa med upp och lämna henne i "sin" bur, sköterskan pratade och gullade mycket med tilda så hon märkte nog knappt att jag försvann. Verkligen super trevlig sköterska henne vill vi träffa igen!
Hon var även kvar nu är jag hämtade tilda, fick även nu följa med upp till buren och tilda orkade knappt lyfta på huvudet när jag kom in. Mörkt och varmt var där inne! Nu har vi nästan precis kommit hem och jag har bäddat ner henne i ett täcke, hon e jätte trött och lite vinglig i kroppen, theo blev glá att hon kom hem men förstod ganska snart att hon var trött för nu ligger theo ovanför henne och vaktar henne så att katterna inte kommer för nära!
Operationen hade gått bra och allt såg bra ut med tildis! Nu väntar det lugn i 10 dagar, då ska hon inte springa eller leka med theo....hmmmmm!!




Själv så e både jag o johan lediga i 5 dagar nu, härligt!!!! Ska bli så skönt!!

Kommentarer
Postat av: Susanna

Vad skönt att det gick bra.

2009-12-29 @ 17:31:47
URL: http://www.gizmozorro.cybersite.se
Postat av: Catrin

Skönt att det gick bra med henne! Tur du har en duktig brossa som passar dej när du inte själv orkar! :)

2009-12-29 @ 18:03:31
Postat av: Cavvetjejerna med matte

Stackars liten så trött hon ser ut! Skönt att allt gick bra. Som tur är så brukar ju hundar piggna till ganska fort.

Sänder en värmande klapp till Tilda!

2009-12-29 @ 22:28:53
URL: http://www.cavaliersajten.bloggplatsen.se
Postat av: Anki J.

Känns skönt att läsa att allt har gått bra för Tilda och hon nu bara ska hämta krafter igen.



Tryggt för Tilda att ha en storebror som Theo som håller ett vaktande öga på henne.



Kram och puss lilla Tilda från oss alla här

2009-12-30 @ 01:44:56
URL: http://www.jankils.se
Postat av: Bella

Såå skönt att det gick bra. Myys nu extra när matte å husse e hemma :). Kram tant Bella

2010-01-02 @ 23:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0