snö i massor



Åh vad vi älskar när det snöar ute!!! Idag har jag o tina varit hos min kusin debbie, hon har en sibirisk katt och det sägs att vissa allergiska personer kan tåla dessa, så tina var där idag och klappade mycket på ceasar, det såg lite konstigt ut när tina kelade med katten kunde inte riktigt vänja mig vid det me änsålänge gick det super bra, hon ska nog dit och hälsa på någon gång till och ev. ta över honom! Vilken lycka för Tina, jag kan verkligen förstå henne!!
När vi körde därifrån hade det kommit en del snö och nu fortsätter det vräka ner snö. tog ut hundarna när jag kom hem och oj vad de busade, de äter snö, de luktar i snön, de jagar snöbollar som plötsligt försvinner när de landat :)

Kommentarer
Postat av: EmmaConstance

Svar: Ja, jag hoppas då det jag också :)

Tack igen för att du svarat och varit så trevlig. Känns jättebra!

2009-12-16 @ 22:28:15
URL: http://emmaconstance.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0