Bruces skog!

Frågade Catrin imorse om hon ville följa med till Bruces skog i helsingborg, Det var -5 grader och solen den sken. Hon hoppade på så är kl var 11 så kom hon med my o siri. Vi hoppade alla i i min bil och styrde mot bruces skog. När vi kom fram så försvann solen :(
Vi gick hela rundan på 2,5km, den kändes dock minst dubbel så långt, kanske vi gick en omväg?? Se stannade vi till i inhägnaden så alla kunde få springa av sig ordenligt, Theo kan ju inte annars gå lös! Det var skoj!!
På vägen tillbaka så stack tilda, hon nosade upp ett spår och stängde totalt öronen, jag fick hjärtklappningar, började leta efter henne sen hörde jag Catrin skrek -Kikki hon e här, puhhhh jäkla hund!!

Lite bilder kommer här!


Längst hela slingan så står det lite infoskyltar och tipsskyltar på träning!

   



En som vet att det är över pinnen man ska hoppa :)

Osså en bild på hela gänget!!



Tack Catrin My & Siri för en härlig promenad! Nästa gång ska båda vara lediga hela dagen + att fikakorgen ska med :)Theo o Tilda har slocknat i soffan o jag ska duscha mig varm.

Tilda o jag ska på kurs i kväll, hur ska vi orka??

Kommentarer
Postat av: Martina

Hej!

Tack! :-)

Ja, det är pappa som sponsrar Daddys Girl tatueringen hahaha! Den åkte jag faktiskt rätt hem och visade för honom. Han blev arg o glad på samma gång,sen erkände han att den va faktiskt ganska fin! Dock vet han inte om den jag har på sidan... Men han lär ju se den nu, han läser bloggen ibland ;-)

2009-02-18 @ 15:38:39
URL: http://martinamedflock.blogg.se/
Postat av: Catrin

TACK själv för en trevlig dag! Jätte mysigt, det enda som fattades va solen och varm choklad! =) Kram!

2009-02-18 @ 21:44:55
URL: http://cathe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0