Bus i skogen

Idag gick jag ut i skogen med vovvarna, kallt som attans men solen sken så vi klädde oss ordenligt och gick ut o gick. släppte tilda lös och hon var jätte duktig, lite lite lugnare än vanligt!
     





Härligt med flera minusgrader och snö!
Just nu visar det -6 grader intill huset och Tilda ligger på fårfällen framför brasa som alltid :)

Var på jobb idag och fotograferade dem! Tror fottona kan bli jätte fina, super duktig fotograf! Ska bli skoj att se resultatet :)
Hade nästan 50 kunder som kom med sin hund/hundar och blev fottade, så ni kan tror att mina byxor luktade gott när jag kom hem till hundarna idag! Har busat med allt från små små blandraser till e stor sankbernard och han var stor trots att han "bara" var 8 mån. :)

Kommentarer
Postat av: Anki Jönsson

Ska bli spännande att se resultatet från foto-tagningen idag.

Nu verkar det som alla mina valpar är tingade. En jätte trevlig och ambiös familj var här i kväll och ska ha min fodervalp. Skönt när allt är fixat!

2009-02-18 @ 01:04:15
URL: http://www.jankils.se
Postat av: Cavvetjejernas matte

Ja, det var en riktig rysare igår. Läste i tidningen idag att mannen fått medelsvåra skador.



Vilket kul jobb! Är du fotograf?

2009-02-18 @ 11:36:12
URL: http://www.cavaliersajten.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0