Längesedan

Har inte haft tid att blogga den senaste tiden, i lördags kom bella o krille hit, de hade med sig nintendo wii som vi har köpt av dem så vi spelade lite, nu har jag lagt in mig själv där och ska se om jag orkar träna lite, testade lite yoga igår och det var mycket jobbigare än vad det ser ut att vara!!

I helgen fick kisarna en egen soffa :)





O den blev populär!! Idag e det tråkigt väder och det blir ingen långpromenad i skogen, får hitta på nått skoj inne istället. Imorgonkväll ska jag och tilda börja ny kurs, aktiveringskurs hos Bonizas i Lödde, ska bli skoj, hoppas bara det inte blir massa minusgrader när vi har kurs för då fryser tildis.

Nu ska vovvarna få frukost!
Hej

Kommentarer
Postat av: Cavvetjejernas matte

Vilken fin soffa dom små kissarna har fått! Ser riktig mysig ut. Aktiveringskurs låter kul. Berätta gärna sen vad ni får lära er.

Moa är dotter till Molly. Hon är fyra år och Molly är sju och ett halvt.

2009-01-13 @ 10:48:22
URL: http://www.cavaliersajten.bloggagratis.se
Postat av: Catrin

ÄNTLIGEN lite uppdatering så man har nåt att läsa! =)

Fin soffan va! =)



Håller med dej om vädret men nu ska jag snart ge mej ut och rida!

Kram!

2009-01-13 @ 10:52:20
Postat av: Anki Jönsson

Så mysigt misarna har fått det. Märks att de uppskattar soffan ;)

I dag så äntligen Agnes börjat löpa (blir 9 mån onsdag den 14) men oj vad svullen hon är. Det är så att det gör ont på en själv. Förstår nu varför hon har varit så trött de senaste dagarna och sovit ovanligt mycket. Tänk att mitt lilla yrväder har varit ovanligt lugn... Ringde hem till mamma i morse och berättade att nu har minstingen blivit stor och att jag inte har någon liten längre...hi hi hi

Kramiz

2009-01-14 @ 00:37:19
URL: http://www.jankils.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0