Tungtisdag

Idag har jag varit på Bc-möte, långt och huvudet blir mycket trött av att bara sitta o lyssna man e verkligen inte van vid sånt!
Eftersom det blev lång dag för vovvarna ensamma så tog min snälla syster tina tåget till häljarp imorse så jag hämtade henne sen har hon varit här hemma med vovvarna hela dagen, så snällt va? Slapp de vara ensamma!
Johan la golvet i hallen nu ikväll blev sååå mycket snyggare och fräschare eller vad tycker ni?


Sen klippte tina mig, klippte lite lugg och även det blev mycket snygg.


Under dagen har tina bakat chokladbollar och chokladkakor så nu ska jag koka lite te och krypa ner i soffan hos världens bästa lillasyster och äta massviss!!
 Vad skulle jag gjort utan henne!!
Hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fint golvet blev. Och så snygg du blev i håret!!

2009-01-20 @ 21:06:46
Postat av: Lina

Det var jag som skrev kommentaren...

2009-01-20 @ 21:08:45
URL: http://moa.clippern.se
Postat av: Catrin

Det är toppen med snälla syskon! =)

Fin du blev i håret!

Hörs ang. Fredags! Hoppas på bra väder då! Kram

2009-01-20 @ 21:41:52
Postat av: Anki Jönsson

Så skönt med underbara syskon som ställer upp när man bäst behäver dem.

Lilla Tilda så stor tjej du har blivit. Tänk vad fort det går...?

Har du anmält Tilda till Malmö? Jag har just anmält min nu...

Kram

2009-01-20 @ 23:40:25
URL: http://www.jankils.se
Postat av: Catrin

jaa va kul det kan vi göra.. du får lära mej spela wii och jag lär dej bloggen! Det är ganska lätt faktiskt! =) Hörs i morron då! ..... Jag tror jag ska köpa täcket av dej, det va såå fint och ROSA! =)

Kraam!

2009-01-22 @ 18:35:19
Postat av: Jenny

Fint golv och fint hår :-) Och vilken snäll syster du har!!

2009-01-23 @ 10:46:54
URL: http://jenny5.blogg.se/
Postat av: systertina

Jag tyckte bara att det va kul att få passa mina underbara syskonbarn:) och visst älskar dem sin moster. ses snart. till helgen ju kom jag på nu

2009-01-25 @ 13:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0