Taket är borta!

Idag är vi trötta o slitna!
Igår hjälpte vi till att plocka ner taket!
Här hjälper husses bror oss!


Här kör jag Theo bort att skräp med gräsklipparen som har släp :)



Sen åkte vi i släpet på vägen tillbaka :)



Tog sen fotto på Tilda och på fottot syns tydligt att tilda har ätit dåligt senaste tiden magen är insjunken!
Hoppas aptiten kommer igång lite mer nu när roffe e här på besök och konkurrerar om maten!!



Igår kom mamma och lämnade roffe hos oss, han ska bo hos oss tills söndag nästa vecka, imorse flög mamma o magnus till spanien och i år följer inte roffe med, förra året tog de husbilen ner och då var roffe med! Tilda o roffe busar hela tiden medan theo springer mest o skäller på dem att lugna sig, Theopolis!!
Han är igentligen bara avis att han inte hänger me, roffe är jätte snabb och det tycker tilda e skoj!!



Roffe har en blå stor filt som han ligger på hemma men hos oss så tog theo den direkt, så roffe fick fotpallen :)




Nu ska matte storstäda, husse är ute och håller på att pappa och regla taket, hans bror o pappa e här och hjälper till!!



Kommentarer
Postat av: jessika

vi snackade om torsdag efter mitt ultraljud. om allt ser bra ut ska vi ta en sväng till ikea oxå men tomas dör nog om vi är där i mer än en timme ;o) så efter det eller på onsdag kan tuss o jag. Jag vill inte heller vara på jobb. varit ledig hittils en dag denna månaden!! (iome att jag fick åka in efter d i tisdags). här är låååångtråkigt. Så Njut av din ledighet allt vad du kan.

2009-07-12 @ 13:24:45
URL: http://tuffinghund.blogspot.se
Postat av: Veronika

Naw, tack.. Det lär nog bli en hel del bilder här sen :o) Ska bli såå kul! Hoppas taket blir bra!

2009-07-13 @ 10:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0