Magont??

Usch idag e Matte trött.....jag väckte henne vid 4 tiden inatt och ville gå ut, då släppte hon ut oss och sen gick hon själv o kissa när hon sedan skulle hämta in oss så hörde jag små dunk dunk dunk ljud och blev rädd och moffade, såg ju inget det är svart ute men till sist så kom det en joggade kvinna KL 4 PÅ NATTEN jag blev ju jätte rädd och var ju tvungen att skälla ut henne..... hon sa bara godmorgon!!!
Matte stönade och sen gick vi in o la oss, Husse körde till jobb strax innan 7 och strax därefter behövde jag gå ut IGEN upp gick matte efter att jag tjatat lite på henne då upptäckte hon att jag hade hunnit bajsa i köket......
Ut igen och sen in och försöka somna om i sängen då började grannarnas hundar skälla i rastgården, matte mumlade nått om att köpa öronproppar!!! När vi sedan steg upp vid halv 9 upptäckte matte igen att jag bajsat lite till i köket......
Vad är detta tänkte matte......



Nu har vi precis gått en lagom runda och busat lite i skogen, jag börjar bli bättre på att gå närmare matte o theo när jag e lös! Nu ska vi äta frukost och matte hoppas innerligt att jag inte har fel på magen mer, jag e ju pigg som vanligt med tanke på hur mycket bus jag fick igår och inget konsigt åt jag heller igår!
Matte ska iväg och jobba sen så vi får vänta tills husse kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Leia & Co

Ja, magen kan ju vara lite knasig ibland, men någon gång har jag busat med matte och bajsat i köket när hon sovit, lite trotsig är jag ibland minsann. Brukar också skälla ut grannar och kossorna i hagen jämte vårt hus, måste ju visa att det är vi som bestämmer ;-)

2009-03-12 @ 10:52:03
URL: http://swimmia.blogspot.com
Postat av: Myran

Stackars dej Tilda! Hoppas du mår bra i magen igen!

Jag hade också bajsat på köksgolvet i morse, matte blev lite sur på mej då för hon tycker jag kan gå ut och göra mina behov innan husse ska gå till jobbet. Men hon är så slö därför tycker jag det är mycket roligare och väka henne 10 min efter husse gått! Men idag vägrade hon släppa ut mej så då fick jag ju bajsa på golvet! Slö matte man har! =)

Kram från Myran!

2009-03-12 @ 12:26:28
Postat av: Anki Jönsson

Stackars dig Tilda som har haft ont i magen. Hoppas att du mådde bättre på dagen sedan och kunde vila dig lite. Här har vi en jobbig liten som ibland kissar o bajsar på golvet när inte matte håller koll på honom. De är jobbiga de där små tycker jag men ibland faktiskt riktigt roliga att busa med.

Nospussar från Agnes

2009-03-13 @ 01:42:55
URL: http://www.jankils.se
Postat av: Molly

Förstår hur trött din matte är! Jag Molly, är också dålig i magen. Har väckt matte varannan timma i natt och velat ut. Diarre' är inget kul, tycker varken jag eller matte som hoppas på en lugnare natt. Matte har kokat torsk och ris som jag ska få i små portioner det närmsta dygnet.

Tur att det är långt mellan dom här problemen. Har bara varit dålig i magen ett fåtal gånger under mitt snart sjuåriga liv.

Nospussar från Cavvetjejerna

2009-03-13 @ 15:21:15
URL: http://www.cavaliersajten.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0