När kommer dem?

Så här ligger Katty just nu, lite på sne rygg och spinner högt gör hon och trampar med fötterna, hon ser ut att ligga o mysa! Helst vill hon att jag sitter bredvid så det gör jag nu! Annars bara springer hon efter mig och skriker!
Gick hem tidigare från jobb idag fick av Monika så snällt, kändes ej bra att lämna Katty imorse, imorgon e jag ledig så vi får hoppas de tittar ut innan torsdag!
Ska iväg till djursjukhuset i helsingborg ikväll, har blivit inbjuden till en informationkvälls tror jag det var så det får man inte missa, då får Johan passa Katty :)





Så här tjurig kan man se ut om man får sitta på andra sidan gallret om matte :)


Kommentarer
Postat av: Madde

hoppas dom kommer ut snart :D

2009-05-19 @ 16:29:02
URL: http://wilma07.blogg.se/
Postat av: Catrin

Åhh va kul hoppas dom snart är ute! Ni kommer ha fullt hus VERKLIGEN! Roligt! :)

2009-05-19 @ 16:40:44
Postat av: Anonym

kom bebisar kom! varför sitter tilda i fängelse?

2009-05-19 @ 18:48:20
Postat av: systertina

varför blev jag anonym där innan?

2009-05-19 @ 22:47:29
Postat av: Kikki

Hihi Tilda sitter inte i fängelse. har satt kompostgaller intill sovrummet där kattys bebisar ska bo så de får lite lugn o ro :)

2009-05-19 @ 23:01:54
Postat av: Anki J.

Ja, det verkar ju som att det är kattbäbisar på gånga nu när Katty är lite orolig. Hoppas att allt snar är över och allt går bra. Håller tummarna hårt!!!

2009-05-20 @ 00:17:24
URL: http://www.jankils.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0