PM

Idag fick jag PM:et inför Theos första agilitytävling, nu pirrar det ännu mera i magen!
Har anmält honom till Medium klassen för han e ju som sagt ganska stor! Där var 8 ekipage anmälda i medium men 18 i small-klassen. Vi ska mäta honom där så får vi e vilken klass han hamnar i!


Var även på tildas agilitykurs idag och de andra hunden har skadat klon så hon kommer inte mer så idag sa Gill till mig att jag kan ta med theo de andra gångerna så ka tilda få pausa lite så får jag springa bana med honom :)
Idag var tilda jätte förtjust i gungan ville absolut inte gå av den. har nog tränat kontaktfält för mycket hade jätte svårt att få henne därifrån :) Sen ville hon ABSOLUT inte springa tunnlar idag men platt tunnel gick bra??? Knepiga tonårsfasoner :)


Kommentarer
Postat av: Madde

jaha :D trodde du menade att vi skulle sätta där ute :D så fel man kan ha. :D

Men där är ett barnlås på dörren, så hon kommer inte ut om man har de snöret i. då blir där bara en liten springa kvar. Hon brukar sitta där och lukta på alla dofter :D

2009-05-10 @ 22:11:20
URL: http://wilma07.blogg.se/
Postat av: Catrin

Fredag är jag upptagen nästan heela dagen. Ska till DR hit och dit. Men är det fint väder kan vi ju kanske ta det efter 18 tiden. Kan ju höras! Kram

2009-05-11 @ 17:42:20
Postat av: Cavvetjejrnas matte

Dom var inte med denna dagen!

2009-05-11 @ 20:17:48
URL: http://www.cavaliersajten.se
Postat av: Madde

ja gud vad spännande, hör va dej så fort dom små har kommit ut :D

2009-05-12 @ 08:24:17
URL: http://wilma07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0