Toalett efterlyses

Ja nu saknar jag en toalett, eftersom de la golvet i badrummet igår och ska foga det idag så är toaletten bortplockad så inatt sov vi i dösjebro, jag johan o hundarna i 120 sängen, men gud vad gott vi sov :) Jag vaknade bara till en gång! Tidigt fick vi stiga upp för johans kompis skulle komma kl 9 så nu sitter jag här hemma, ska strax göra vid mig så jag kan köra till jobbet, men oj vad jag saknar toaletten nu. Får liksom lite extra ont i magen bara för att man vet att man inte har någon toalett att gå på..... Inte skoj! Kanske tur jag jobbar idag kan man gå på toa när man vill :)

Kommentarer
Postat av: madde

Ja vi brukar ha en mycket otur med våra kameror men den fungerar ännu så denna gången hade vi tur..man ska ju inte bada med en kamera heller =) hhaha.

2009-11-01 @ 14:06:21
URL: http://wilma07.blogg.se/
Postat av: Anki J

Usch ja fy att vara utan toa men ni får trösta er med att ni får ett jättefint badrum sedan.

Kram

2009-11-03 @ 00:35:54
URL: http://www.jankils.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0