ännu mera myspys

Idag har jag nästan varit ledig, fick inom jobbet 2 timmar på en snabbkurs!

Sen när jag kom hem vankades det fika med tant bella och moster tina som kom hit igår.

Igår var det fullt hus här hemma, många hade bokat in sig hos tina!

Johan och Jenny (maja och wilma) lekte med leksakerna inne på vårt "gäst/lek/katt-rum"



Wilma byggde upp brio-tågbanan



Theos härliga sovstil häromdagen :)





Tant Bella innan klippningen idag


Före:
 

Efter bilder:

 

Visst blev hon snygg??



Sista bilden idag blir på vår fina fina Katty som snart ska paras igen :)


Kommentarer
Postat av: tina

va snygg hon blev. hon passade verkligen i den längden. Bra gjort av mig:)

2009-10-14 @ 21:47:04
URL: http://tiro.blogg.se/
Postat av: Anki J.

Vad fin Bella blev. Hon klär verkligen den hårlängden.



Härliga kort på Theos sovstil...



I em har jag o Julia bla varit på Teba i Höör o handlat en massa tugg-gott till dogsen. Inez var med inne i affären och väckte mångas beundran. Hon är 14 veckor i dag o tiden går ju så fort...



Kramiz

2009-10-14 @ 23:35:42
URL: http://www.jankils.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0