en snabbis

En snabb rapport från dagens tävling!
Gegga gegga regn och gegga! Ja så sumerar jag dagens tävling!!

Fy farao vad blöta o geggiga både theo jag var när vi satte oss i bilen för att köra hem, blev full fart på värmen och när vi kom hem blev det en varm dusch för theo, husse o tilda hade redan tänt brasan det är varmt o gott här hemma!

Jaja nog snackat om all gegga!!
Första loppet agility en rolig bana med lite svårigheter, vi var sist ut och jag var på dåligt humör allt var som sagt blött o geggigt, en gång satt jag ner över theo för att det inte skulle regna för mycket på honom då gick det förbi en gubbe och hans stövlar stänkte upp gegga i huvudet på mig...........Grrrr

Så med en grinig matte som steg ut på planen och en theo som hade nått i halsen??
Början av banan gick såååå sakta tills  vi skulle igenom en tunnel så hostade theo till så han hostade upp några "gamla" bitar godis = diskning, resten av banan gick kanon!
Hopploppet då sket jag i att allt var blött, vafan jag skulle bara åka hem efter detta så i min vinterjacka regnbyxor o stövlar var vi näst sist ut i denna banan som gick mycket bättre, lite segt emellanåt men 5 fel i slalom blev det!
Jag orkar inte vänta på resultaten så de får jag kolla på när de kommer ut på hemsidan, kan tänka mig att det blir litta tidsfel där med!! Var en ganska svår bana för övrigt tyckte jag massa bytet och hinder som stod i vägen :)

jaja jag hade kunnat skit i det imorse men nu är jag en erfarenhet rikare!! Nu ligger tom theo framför brasan o gottar sig nu!

Ikväll blir det hämtmat med leffe o sabina!

Kommentarer
Postat av: Susanna

Inte roligt med så uselt väder. Det var dåligt väder på tävlingen i Malmö också, dock var underlaget bra (ingen gegga).

2009-10-03 @ 18:40:03
URL: http://www.gizmozorro.cybersite.se
Postat av: Anonym

Vad tråkigt att de blev dåligt väder..

2009-10-03 @ 19:24:30
Postat av: Lotte

Låter som om ni har varit i Bjuv och tävlat? Man skall bara tävla i Bjuv när det är toppenväder... annars får man tävla i en lervällning =)



Jag har några fina foto att visa om du vill se =)



Bättre lycka nästa gång!



Kram Lottie

2009-10-07 @ 17:49:38
URL: http://www.toktassar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0