trött trött och ännu tröttare

De senaste dagarna har jag varit jätte trött o slö. Igår började jag känna mig lite förkyld och det är samma idag, huvudet är tungt och jag svettas eller fryser emellanåt. Sen är jag extremt trött.
Idag var jag inne några extrar timmar på jobbet, vi ska inventera imon så allt ska vara i ordning, när jag kom hem städade jag lite och cyklade en runda med hundarna sen gick vi in i gästsängen och sov 2 timmar jag vovvarna och katty!! Jag brukar aldrig kunna somna på dagarna annars!
Får hoppas jag mår bättre imon och att det inte bryter ut i någon influensa verkligen inte rätt tid att bli sjuk nu, fast det är det väl aldrig!

Johan o johan har jobbat i badrummet hela dagen, fixat nytt tak och förberett spottarna som sen ska in, sen har de fuktspärrat så nu e hela badrummet grönt igen :)

 drömmer mig bort........

Kommentarer
Postat av: Anki J

Verkar som att du har något i kroppen. Hoppas att du kan vila o ta det lite lugnare när du har möjlighet. Denna tiden gör ju det inte bättre när det mörknar tidigt.

Krya på dig!

Kram

2009-10-29 @ 00:35:02
URL: http://www.jankils.se
Postat av: Anki J

Verkar som att du har något i kroppen. Hoppas att du kan vila o ta det lite lugnare när du har möjlighet. Denna tiden gör ju det inte bättre när det mörknar tidigt.

Krya på dig!

Kram

2009-10-29 @ 00:35:43
URL: http://www.jankils.se
Postat av: Martina

Tänk om du har svininfluensan?!!



Du e söt! :-)

Ja, du bor ju oxå i skogen! Jag glömmer lätt bort det! :-)

Har funderat så många gånger på att knacka på o se om ni e hemma när jag går förbi, men det har lixom aldrig blivit av.

Kommer gärna o hälsar på en dag! :-)

Hur har du det med jobb? Har du fasta dagar o tider nu?

Det var superkul att stå o snacka en stund när vi sågs uppe i skogen!

Kramar

2009-10-29 @ 19:27:44
URL: http://martinamedflock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0