juck juck juck

Mellan allt juckande så har vi även haft tid för detta:



Mattes öga imorse:

Mattes öga just nu:

Vilken förbättring, har varit massa baddande med kallt vatten så att svullnaden ska lägga sig och det har den gjort! Är en mygga som bitit och sen har det blivit en "liten" reaktion :)

Tur att jessika kunde byta tid med matte så hon slapp stå och jobba och se ut så här :)
Hon skämdes rejält när hon var nere på ica och handlade innan, drog luggen ner över ögat!!

Nu ska vi ut i trädgården och träna lite slalom, theo ska ju tävla till helgen!

Vilket höstväder vi fått, hade det inte regnat och blåsigt hade det ju varit jätte mysigt :)
Hela gräsmattan är gul av blad och barr som trillar nu!


Kommentarer
Postat av: Anki J.

Usch, stackars dig som fått en sådan häftig reaktion på myggbettet. Tycker de där små krypen inkl fästingarna kan försvinna för hösten nu ;)

Hoppas att det ser bättre ut i morgonbitti´

Kram

2009-09-29 @ 00:07:16
URL: http://www.jankils.se
Postat av: Martina

Det hände mig oxå en gång!!!

Jag gick med solglassögon dygnet runt i typ 5 dar!

Jag vaknade en morgon och fick inte upp mitt ena öga... skitläbbigt e det!!

2009-09-29 @ 14:27:40
URL: http://martinamedflock.blogg.se/
Postat av: Ramona

Men oj vilken reaktion!

Stackars dig det kan inte ha varit bekvämt =(

2009-09-30 @ 09:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0