Aktiv dag

 

Idag har vi hunnit med en hel del! Började med sovmorgon gick inte upp fråns strax innan 10 det behövde vi(jag) Sedan tvättade vi lite och dammsög hela huset sen var det dags att åka på agilitykurs, idag var det storm så theo fick stanna i bilen så det var bara tilda som tränade idag!

Efter träningen körde jag till bruces skog och gick hela rundan där sen avslutade vi med rastgården! Idag var där redan en springer spaniel och en golden de var bara 8 mån resp 1 år gamla så jag släppte in theo o tilda. Theo brydde sig inte han jagade bara alla löv men tilda tyckte dem var jätte läskiga, de var ju stoooora men snälla!



När vi sedan kom hem lagade vi middag sen åkte jag o johan till bauhaus o handlade gräs, gödning, blomjord, täckbark m.m. När vi sedan kom hem planterade jag lite blommor i mina nya krukor!!

Nu är det tv och mys som gäller!!

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0