Gomiddag

Var ett tag sedan jag uppdaterade nu! Har inte hänt så mycket på sistone. idag är jag ledig och det är storstädning och tvättning som står på schemat, underbart väder idag så jag funderade på att köra till järavallen och gå en långrunda med hundarna, kanske gå till sjöarna och se om de vill bada (eller det vet jag att de vill)

Var på lunds bk i måndags och tränade med vovvarna tillsammans med catrin o hennes hundar, det var skoj med lite sällskap, blir lätt omotiverad annars. Hoppas vi kan fortsätta med det. Vi har bara 2 gånger kvar på kursen hos gill sen är det egenträning som gäller!
Tävlingar framöver:
6maj Lund inoff
8maj Lund
22 maj hässleholm
30maj söderåsens
5 juni råå

sen är det lite sommaruppehåll och det är ju lite skönt, blir så mycket om helgerna när man jobbar varannan helg vill ju hinna umgås med sambon min med :)

Ska gå ut o plantera mina gurkplantor i växthuset nu så får vi hoppas på lite gurkar i sommar. Jordgubbslandet rensade jag och gjorde vid i helgen sen fick jag 2 plantor hallon av sabina som jag hoppas jag kan få någon hallon i år :)
Morötterna är oxå sådda men inte något har kommit upp ännu!

Tråkigt inlägg utan bilder men det kanske kommer ikväll!!

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0