cavalierpromenad



Den 10 oktober kl 12.00
träffas vi på parkeringen (den på industriområdet) vid Bruces skog i Helsingborg!
Vi går en runda med hundarna samtidigt som vi har en tipspromenad, efter rundan så fikar vi med medtagen fikakorg vid hundhägnet och de hundar som vill leka med varandra kan få göra det!

Ser framemot en härlig höstdag med många cavalierer och deras hussar o mattar!
För anmälan och vägbeskrivning maila mig på [email protected]
Sprid gärna vidare till era cavaliervänner!


Kommentarer
Postat av: Frallan Elsas matte Petra

Vilka sötnosar! När jag var liten så önskade jag mig en cavalier mest av allt i hela världen. Mina föräldar hade bara jakthundar.... åren gick och idag har jag egen hund, dock ingen cavalier, men en underbar fransk bulldog!

2010-08-05 @ 22:24:09
URL: http://frallanelsa.bloggsida.se/
Postat av: Frallan Elsas matte Petra

2010-08-05 @ 22:24:57
URL: http://frallanelsa.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0