fredag

Fredag äntligen o jag e ledig! Ska dock jobba hela helgen! Får passa på att njuta under min lediga dag!
Vi har varit i landskrona och fyllt på kylen och sen gick vi en långrunda längst hundslingan men även en runda inom gågatan sammanlagt gick vi nästan 5 km på lite mer än 1 timme, blir lite långsamt tempo emmelanåt om man ska orkar allt, hundarna börjar vänja sig vid mitt lite långsammare tempo!

Sen var jag inom jysk och köpte rullgardin till gråa sovrummet här uppe
Vi planerar ha det gråa sovrummet som vårt sovrum för där kan vi även få plats med en bebissäng den första tiden sen! Så rullgardiner måste där vara!

  Häromdagen fick hundarna följa med till affären och mums vad det var svårt att välja ben :)

Nu tänkte jag vila lite innan johan kommer hem från jobb, sen blir det att jobba lite i trädgården, uppfarten blev så mycket snyggare med singeln som kom igår  efterbild kommer senare!
Tack Lina o Benny för hjälpen igår, gick snabbt att snygga till uppfarten och pizzorna jag o moa bakade gick hem :)

Kommentarer
Postat av: Frallan Elsas matte Petra

Ha, ha Elsa skulle jag aldrig våga släppa lös vid en massa goda hudstuggisar. Hon skulle välja ALLA!

2010-08-21 @ 21:59:18
URL: http://frallanelsa.bloggsida.se/
Postat av: Anki J

Vilken lycka att få själv välja ett tuggben. Mina hade nog tömt hyllorna ;)

Kram

2010-08-24 @ 02:32:51
URL: http://www.jankils.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0